УВАГА! ДО ВІДОМА!
Згідно чинного законодавства кожен громадянин України зобов’язаний зареєструвати своє місце проживання, а також у разі зміни місця проживання актуалізувати свої дані в Реєстрі територіальної громади протягом 30 днів.
Звертаємось до мешканців Ужгородської територіальної громади. Прохання перевірити в Реєстрі територіальної громади міста Ужгород свої дані та дані членів своєї родини!
Актуалізувати свої дані можна за адресою:
м. Ужгород, вул. Поштова,3, каб. 125,
тел. (0312) 42 80 28
(відділ реєстрації місця проживання департаменту забезпечення надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ужгородської міської ради)
Пам’ятайте, що вчасно оновлена інформація про своє зареєстроване місце проживання дозволить Вам отримати витяг про зареєстроване місце проживання протягом кількох хвилин, без черг і без необхідності відвідування ЦНАП.
Статут Ужгородського ліцею №15
Правила поведінки для учнів Ужгородського ліцею №15
Річний план роботи на 2024-2025 н.р.
Структура 2024-2025 навчального року
Наказ на створення атестаційної комісії на 2024-2025 навчальний рік
Розпорядження про переоформлення ліцензії на провадження освітньої діяльності
Нормативно-правова база
Закон України "Про загальну середню освіту"
Закон України “Про дошкільну освіту”
Закон України "Про позашкільну освіту"
Національна стратегія розвитку освіти на період до 2021 /УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 344/2013/
Концепція нацонально-патріотичного виховання
Державні стандарти
Державний стандарт - це вимоги до освіченості учнів. Державний стандарт базової та середньої освіти визначає складові та зміст освіти, встановлює державні вимоги до випускників та учнів. Постановою визначається зміст базової та повної середньої освіти, а також визначає базовий навчальний план.
Державні вимоги до рівня загальної підготовки учня поданоза галузевим принципом у семи напрямках:
мова та література;
суспільствознавство та естетика;
культура, математика, природознавство;
здоров'я, фізична культура, технології.
Зміст базової загальної середньої освіти є єдиним для всіх учнів. Особистісний підхід до кожного учня здійснюється через різні методики організації навчання, які враховують пізнавальні здібності учнів, а також через факультативні курси. У старших школах, в зв'язку з профільним напрямком, вимоги та зміст освіти визначається за трьома рівнями:
1. Обов'язкові результати навчання, визначені Державним стандартом.
2. Профільний, зміст якого визначають програми затверджені МОН.
3. Академічний, за програмами якого вивчаються дисципліни, що тісно пов'язані з профільними предметами (наприклад, фізика у хіміко-біологічному профілі).
4. Здійснюється загальноосвітня підготовка учнів, які не визначилися щодо напряму спеціалізації.
Документи
Державний стандарт початкової загальної освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2012)
Державний стандарт повної загальної середньої освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2013)
Чинний Державний стандарт початкової загальної освіти
Навчальні плани
Наказ Міністерства № 572 від 10.06.2011 "Про Типові навчальні плани початкової школи"